Vragen

Moet ik lang op voorhand reserveren?
U kunt best zo vroeg mogelijk alle gegevens door geven, zo kunnen wij u garanderen dat we zeker nog tijd hebben op uw gewenste dag.

Zijn er onvoorziene omstandigheden en hebt u toch snel een lift nodig? Bel ons vrijblijvend, en wij kijken hoe we het kunnen oplossen om iemand langs te sturen.

Hoeveel plaatsen moet ik voorzien onder het gebouw ?
Gelieve 2 à 3 parkeerplaatsen te voorzien, zo is er voldoende plaats om de meubellift en een camion te plaatsen.

Indien er geen parking is voor het gebouw?
Dan vraag je best een wegvergunning aan bij de gemeente of politie waar u woont.

Hoeveel personen heb ik nodig om mijn verhuis vlot te laten verlopen?
Om uw verhuis vlot te laten verlopen zorgt u best dat er 4 personen aanwezig zijn. Onze vakman helpt naast het bedienen van de lift ook mee de goederen op de lift te plaatsen.

Vanaf wanneer beginnen de werkuren te rekenen?
De uren van de liftservice worden steeds gerekend vanaf aankomst door ons ter plaatse, tot vertrek door ons. Wij rekenen geen verplaatsingskosten aan. We werken met een forfaitprijs van 1u, daarna worden de extra werkuren per half uur aangerekend.

Hoe wordt er betaald?
Gelieve op de dag zelf cash of met bancontact te betalen..

Moet ik de lift zelf bedienen?
Neen, de liftservice gebeurt steeds door een professionele vakman van onze firma zodat wij u een vlotte en veilige service kunnen verzekeren.

Is er een verzekering nodig?
Neen, verzekering zit inbegrepen in de prijs.